Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (18)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Фадєєва О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Семенцов Г. Н. 
Аналіз і синтез автоматизованих систем управління технологічним процесом буріння нафтових і газових свердловин [Електронний ресурс] / Г. Н. Семенцов, О. В. Фадєєва // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2007. - № 5. - С. 117–122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2007_5_19
Розглянуто особливості технологічного процесу буріння як об'єкта керування, проаналізовано його математичні моделі та методи керування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.575 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Фадєєва О. Ю. 
Типологія завдань для систематизаціі знань про композити в текстах медично-біологiчного профiлю [Електронний ресурс] / О. Ю. Фадєєва, Т. I. Курилюк // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2013. - Вип. 22. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2013_22_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 564.693 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Фадєєва О. 
Вербалізація мовної картини світу британської літературної казки в українському перекладі [Електронний ресурс] / О. Фадєєва, О. Столярова // Теоретична і дидактична філологія. - 2013. - Вип. 16. - С. 352-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2013_16_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.158 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Фадєєва О. 
Стан і перспективи дослідження концепту INFERNO в руслі сучасної когнітивної лінгвістики [Електронний ресурс] / О. Фадєєва // Теоретична і дидактична філологія. - 2014. - Вип. 18. - С. 260-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2014_18_56
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.119 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Фадєєва О. 
Стилістичний аспект перекладу англійських емфатичних конструкцій [Електронний ресурс] / О. Фадєєва, О. Ануріна // Теоретична і дидактична філологія. - 2015. - Вип. 20. - С. 401-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2015_20_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.583 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Фадєєва О. В. 
Авторські номінації в науково-фантастичному дискурсі [Електронний ресурс] / О. В. Фадєєва, Н. І. Юр’єва // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2012. - Вип. 25. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkyu_2012_25_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.969 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Фадєєва О.Ю. 
Розвиток на заняттях з російської мови як іноземної механізмів саморегуляції і рефлексії з метою попередження дезадаптаційного синдрому в іноземних студентів [Електронний ресурс] / О.Ю. Фадєєва, В.Ю. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 27. - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_27_17
Розглянуто шляхи розвитку механізмів предметної та особистісної саморегуляції й освітньої рефлексії, що сприяють зниженню психологічного дискомфорту і напруги при входженні іноземних студентів в інокультурне навчальне середовище. Надано рекомендації стосовно подальшої розробки та впровадження в навчальний процес ефективних засобів активізації внутрішніх резервів студентів, підвищення рівня соціабільності, стресостійкості та впевненості в собі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.124 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Фадєєва О. Ю. 
Система вправ з удосконалення вмінь елімінації та компресії наукових текстів [Електронний ресурс] / О. Ю. Фадєєва, LМ. Кушнір // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 26. - С. 151-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_26_20
Надано рекомендації щодо розробки системи підготовчих вправ з удосконалення вмінь перекодування інформації під час реферативного витвору вториного наукового тексту, згортання його до заданого обсягу без смислових втрат основного змісту першоджерела.
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.058 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Фадєєва О. 
Прагматичні характеристики іронії [Електронний ресурс] / О. Фадєєва // Південний архів. Філологічні науки. - 2017. - Вип. 67. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pafn_2017_67_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.126 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Фадєєва О. 
Адекватність перекладу англійських термінів кредитно-банківської сфери [Електронний ресурс] / О. Фадєєва, В. Походій // Південний архів. Філологічні науки. - 2017. - Вип. 71. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pafn_2017_71_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.182 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Фадєєва О. 
Відтворення іронії під час перекладу англомовних газетних заголовків [Електронний ресурс] / О. Фадєєва // Південний архів. Філологічні науки. - 2017. - Вип. 69. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pafn_2017_69_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.066 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Фадєєва О. В. 
Функції та засоби прагматизації газетних заголовків [Електронний ресурс] / О. В. Фадєєва // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2017_27(2)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.424 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Алексєєнко Т. М. 
Про презентацію домінантних лінгвокультурем за темою "Культура та ментальність українського народу" в групах іноземних студентів-нефілологів [Електронний ресурс] / Т. М. Алексєєнко, О. Ю. Фадєєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 29. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_29_3
Надано методичні рекомендації стосовно структури та змісту навчального лінгвокультурологічного коментаря домінантних українських культурних концептів, які акумулюють багатовіковий вербалізований досвід нації, і знання яких надає змогу іноземним студентам через скарби мови повніше розуміти ментальний світ українського народу. Проаналізовано засоби презентації і тлумачення українських лінгвокультурем, що, на погляд дослідників, є найбільш значущими для надання адекватної та повноцінної характеристики української ментальності. Розглянуто композицію занять і різноманітні види завдань до названої вище теми.
Попередній перегляд:   Завантажити - 448.965 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Алексєєнко Т. М. 
Засоби пом’якшення категоричності висловлювання в діалогічному спілкуванні [Електронний ресурс] / Т. М. Алексєєнко, О. Ю. Фадєєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2017. - Вип. 31. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2017_31_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 851.794 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Фадєєва О. 
До питання презентації науково-дослідної роботи іноземними студентами (частина 2 – відповіді на запитання) [Електронний ресурс] / О. Фадєєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 236-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_19
Розглянуто методику формування комунікативних умінь публічного захисту дипломної або курсової роботи (друга частина презентації - відповіді на запитання аудиторії). Проаналізовано типи запитань, які властиві цьому виду мовленнєвої взаємодії, й описано стратегію спілкування шляхом побудови спонтанних мовленнєвих актів - відповідей доповідача. Розроблено рекомендації щодо системи вправ для розвитку культури діалогічного професійно орієнтованого спілкування, підгрунтям якого є чітке додержання конвенційних норм офіційної сфери комунікації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.44 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Алексєєнко Т. М. 
До питання про презентацію науково-дослідної роботи іноземними студентами (частина 1 – доповідь) [Електронний ресурс] / Т. М. Алексєєнко, О. Ю. Фадєєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2018. - Вип. 33. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2018_33_3
Визначено фактори, що впливають на успішність захисту дипломної або курсової роботи студентами-іноземцями. Описано конвенційні норми, додержання яких забезпечує стандартизованість процедури презентації та позитивно впливає на успішність захисту науково-дослідної роботи. Розглянуто вербальні та невербальні засоби зворотного зв'язку з масовою аудиторією. Охарактеризовано афективні стратегії, які допомагають уникненню в інофонів почуття психологічного дискомфорту в процесі публічної презентації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.94 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Алексєєнко Т. М. 
Від педагогічного контролю, корекції та оцінки до самоконтролю, самокорегування та самооцінювання) [Електронний ресурс] / Т. М. Алексєєнко, О. Ю. Фадєєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 35. - С. 13-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_35_3
Розглянуто шляхи розвитку в іноземних студентах механізмів самоконтролю, самокорегування та самооцінювання, підгрунтям для формування яких є послідовний відкритий та прихований педагогічний контроль, використання прозорих критеріїв оцінювання та вчасний аналіз типових помилок. Описано етапи формування внутрішнього самоконтролю, під час розвитку якого поступово змінюється педагогічний контролюючий вплив на суб'єктів навчальної діяльності. Звернено увагу на ефективність гнучких керівних дій викладача, що регулює методично виправдане співвідношення педагогічної оцінки й самооцінювання власної мовленнєвої діяльності іноземним студентом. Розроблено підсистему спеціальних завдань для формування механізмів самоконтролю, самокорегування й самооцінювання, а також охарактеризовано загальні вимоги до змісту таких завдань. Надано рекомендації стосовно профілактики помилок із урахуванням їх класифікації: порушення мовної системи; порушення мовної норми; порушення узусу. Визначено педагогічні стратегії щодо організації цілеспрямованого поступового переходу від зовнішніх контролюючих, корегуючих і оцінюючих навчальних дій викладача до формування в інофонів механізмів самоконтролю, самокорекції й самооцінювання. Доведено, що цілеспрямована педагогічна діяльність сприяє скороченню часу на подолання мовних та мовленнєвих труднощів, забезпечує відносно безпомилкову мовленнєву діяльність інокомунікантів та позитивно впливає на розвиток комунікативної компетенції. Підкреслено важливість чіткої організації навчального процесу, використання якісних навчальних матеріалів, раціонального співвідношення тестових і нетестових форм контролю, наявності у підручниках спеціальних завдань із ключами.Розглянуто шляхи розвитку в іноземних студентах механізмів самоконтролю, самокорегування та самооцінювання, підгрунтям для формування яких є послідовний відкритий та прихований педагогічний контроль, використання прозорих критеріїв оцінювання та вчасний аналіз типових помилок. Описано етапи формування внутрішнього самоконтролю, під час розвитку якого поступово змінюється педагогічний контролюючий вплив на суб'єктів навчальної діяльності. Звернено увагу на ефективність гнучких керівних дій викладача, що регулює методично виправдане співвідношення педагогічної оцінки й самооцінювання власної мовленнєвої діяльності іноземним студентом. Розроблено підсистему спеціальних завдань для формування механізмів самоконтролю, самокорегування й самооцінювання, а також охарактеризовано загальні вимоги до змісту таких завдань. Надано рекомендації стосовно профілактики помилок із урахуванням їх класифікації: порушення мовної системи; порушення мовної норми; порушення узусу. Визначено педагогічні стратегії щодо організації цілеспрямованого поступового переходу від зовнішніх контролюючих, корегуючих і оцінюючих навчальних дій викладача до формування в інофонів механізмів самоконтролю, самокорекції й самооцінювання. Доведено, що цілеспрямована педагогічна діяльність сприяє скороченню часу на подолання мовних та мовленнєвих труднощів, забезпечує відносно безпомилкову мовленнєву діяльність інокомунікантів та позитивно впливає на розвиток комунікативної компетенції. Підкреслено важливість чіткої організації навчального процесу, використання якісних навчальних матеріалів, раціонального співвідношення тестових і нетестових форм контролю, наявності у підручниках спеціальних завдань із ключами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 493.929 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Фадєєва О. 
Інтегрований курс "Англійська мова для фізиків" як засіб реалізації STEM-навчання [Електронний ресурс] / О. Фадєєва // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 12. - С. 104-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2018_12_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.256 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Фадєєва О. В. 
Проблеми відтворення ономастичних псевдореалій Дж. Р. Р. Толкіна в українському перекладі [Електронний ресурс] / О. В. Фадєєва, В. Ф. Петренко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 36(2). - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_36(2)__46
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.151 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Фадєєва О. В. 
Проблема відтворення емфатичної функції під час перекладу англомовних текстів [Електронний ресурс] / О. В. Фадєєва, К. Р. Явтушенко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 39(3). - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2019_39(3)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського