Пошуковий запит: (<.>A=Фадєєва О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Семенцов Г. Н. Аналіз і синтез автоматизованих систем управління технологічним процесом буріння нафтових і газових свердловин [Електронний ресурс] / Г. Н. Семенцов, О. В. Фадєєва // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2007. - № 5. - С. 117–122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2007_5_19 Розглянуто особливості технологічного процесу буріння як об'єкта керування, проаналізовано його математичні моделі та методи керування.
|
2. |
Фадєєва О. Ю. Типологія завдань для систематизаціі знань про композити в текстах медично-біологiчного профiлю [Електронний ресурс] / О. Ю. Фадєєва, Т. I. Курилюк // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2013. - Вип. 22. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2013_22_30
|
3. |
Фадєєва О. Вербалізація мовної картини світу британської літературної казки в українському перекладі [Електронний ресурс] / О. Фадєєва, О. Столярова // Теоретична і дидактична філологія. - 2013. - Вип. 16. - С. 352-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2013_16_41
|
4. |
Фадєєва О. Стан і перспективи дослідження концепту INFERNO в руслі сучасної когнітивної лінгвістики [Електронний ресурс] / О. Фадєєва // Теоретична і дидактична філологія. - 2014. - Вип. 18. - С. 260-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2014_18_56
|
5. |
Фадєєва О. Стилістичний аспект перекладу англійських емфатичних конструкцій [Електронний ресурс] / О. Фадєєва, О. Ануріна // Теоретична і дидактична філологія. - 2015. - Вип. 20. - С. 401-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2015_20_39
|
6. |
Фадєєва О. В. Авторські номінації в науково-фантастичному дискурсі [Електронний ресурс] / О. В. Фадєєва, Н. І. Юр’єва // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2012. - Вип. 25. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkyu_2012_25_17
|
7. |
Фадєєва О.Ю. Розвиток на заняттях з російської мови як іноземної механізмів саморегуляції і рефлексії з метою попередження дезадаптаційного синдрому в іноземних студентів [Електронний ресурс] / О.Ю. Фадєєва, В.Ю. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 27. - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_27_17 Розглянуто шляхи розвитку механізмів предметної та особистісної саморегуляції й освітньої рефлексії, що сприяють зниженню психологічного дискомфорту і напруги при входженні іноземних студентів в інокультурне навчальне середовище. Надано рекомендації стосовно подальшої розробки та впровадження в навчальний процес ефективних засобів активізації внутрішніх резервів студентів, підвищення рівня соціабільності, стресостійкості та впевненості в собі.
|
8. |
Фадєєва О. Ю. Система вправ з удосконалення вмінь елімінації та компресії наукових текстів [Електронний ресурс] / О. Ю. Фадєєва, LМ. Кушнір // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 26. - С. 151-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_26_20 Надано рекомендації щодо розробки системи підготовчих вправ з удосконалення вмінь перекодування інформації під час реферативного витвору вториного наукового тексту, згортання його до заданого обсягу без смислових втрат основного змісту першоджерела.
|
9. |
Фадєєва О. Прагматичні характеристики іронії [Електронний ресурс] / О. Фадєєва // Південний архів. Філологічні науки. - 2017. - Вип. 67. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pafn_2017_67_40
|
10. |
Фадєєва О. Адекватність перекладу англійських термінів кредитно-банківської сфери [Електронний ресурс] / О. Фадєєва, В. Походій // Південний архів. Філологічні науки. - 2017. - Вип. 71. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pafn_2017_71_29
|
11. |
Фадєєва О. Відтворення іронії під час перекладу англомовних газетних заголовків [Електронний ресурс] / О. Фадєєва // Південний архів. Філологічні науки. - 2017. - Вип. 69. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pafn_2017_69_38
|
12. |
Фадєєва О. В. Функції та засоби прагматизації газетних заголовків [Електронний ресурс] / О. В. Фадєєва // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2017_27(2)__39
|
13. |
Алексєєнко Т. М. Про презентацію домінантних лінгвокультурем за темою "Культура та ментальність українського народу" в групах іноземних студентів-нефілологів [Електронний ресурс] / Т. М. Алексєєнко, О. Ю. Фадєєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 29. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_29_3 Надано методичні рекомендації стосовно структури та змісту навчального лінгвокультурологічного коментаря домінантних українських культурних концептів, які акумулюють багатовіковий вербалізований досвід нації, і знання яких надає змогу іноземним студентам через скарби мови повніше розуміти ментальний світ українського народу. Проаналізовано засоби презентації і тлумачення українських лінгвокультурем, що, на погляд дослідників, є найбільш значущими для надання адекватної та повноцінної характеристики української ментальності. Розглянуто композицію занять і різноманітні види завдань до названої вище теми.
|
14. |
Алексєєнко Т. М. Засоби пом’якшення категоричності висловлювання в діалогічному спілкуванні [Електронний ресурс] / Т. М. Алексєєнко, О. Ю. Фадєєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2017. - Вип. 31. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2017_31_3
|
15. |
Фадєєва О. До питання презентації науково-дослідної роботи іноземними студентами (частина 2 – відповіді на запитання) [Електронний ресурс] / О. Фадєєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 236-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_19 Розглянуто методику формування комунікативних умінь публічного захисту дипломної або курсової роботи (друга частина презентації - відповіді на запитання аудиторії). Проаналізовано типи запитань, які властиві цьому виду мовленнєвої взаємодії, й описано стратегію спілкування шляхом побудови спонтанних мовленнєвих актів - відповідей доповідача. Розроблено рекомендації щодо системи вправ для розвитку культури діалогічного професійно орієнтованого спілкування, підгрунтям якого є чітке додержання конвенційних норм офіційної сфери комунікації.
|
16. |
Алексєєнко Т. М. До питання про презентацію науково-дослідної роботи іноземними студентами (частина 1 – доповідь) [Електронний ресурс] / Т. М. Алексєєнко, О. Ю. Фадєєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2018. - Вип. 33. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2018_33_3 Визначено фактори, що впливають на успішність захисту дипломної або курсової роботи студентами-іноземцями. Описано конвенційні норми, додержання яких забезпечує стандартизованість процедури презентації та позитивно впливає на успішність захисту науково-дослідної роботи. Розглянуто вербальні та невербальні засоби зворотного зв'язку з масовою аудиторією. Охарактеризовано афективні стратегії, які допомагають уникненню в інофонів почуття психологічного дискомфорту в процесі публічної презентації.
|
17. |
Алексєєнко Т. М. Від педагогічного контролю, корекції та оцінки до самоконтролю, самокорегування та самооцінювання) [Електронний ресурс] / Т. М. Алексєєнко, О. Ю. Фадєєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 35. - С. 13-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_35_3 Розглянуто шляхи розвитку в іноземних студентах механізмів самоконтролю, самокорегування та самооцінювання, підгрунтям для формування яких є послідовний відкритий та прихований педагогічний контроль, використання прозорих критеріїв оцінювання та вчасний аналіз типових помилок. Описано етапи формування внутрішнього самоконтролю, під час розвитку якого поступово змінюється педагогічний контролюючий вплив на суб'єктів навчальної діяльності. Звернено увагу на ефективність гнучких керівних дій викладача, що регулює методично виправдане співвідношення педагогічної оцінки й самооцінювання власної мовленнєвої діяльності іноземним студентом. Розроблено підсистему спеціальних завдань для формування механізмів самоконтролю, самокорегування й самооцінювання, а також охарактеризовано загальні вимоги до змісту таких завдань. Надано рекомендації стосовно профілактики помилок із урахуванням їх класифікації: порушення мовної системи; порушення мовної норми; порушення узусу. Визначено педагогічні стратегії щодо організації цілеспрямованого поступового переходу від зовнішніх контролюючих, корегуючих і оцінюючих навчальних дій викладача до формування в інофонів механізмів самоконтролю, самокорекції й самооцінювання. Доведено, що цілеспрямована педагогічна діяльність сприяє скороченню часу на подолання мовних та мовленнєвих труднощів, забезпечує відносно безпомилкову мовленнєву діяльність інокомунікантів та позитивно впливає на розвиток комунікативної компетенції. Підкреслено важливість чіткої організації навчального процесу, використання якісних навчальних матеріалів, раціонального співвідношення тестових і нетестових форм контролю, наявності у підручниках спеціальних завдань із ключами.Розглянуто шляхи розвитку в іноземних студентах механізмів самоконтролю, самокорегування та самооцінювання, підгрунтям для формування яких є послідовний відкритий та прихований педагогічний контроль, використання прозорих критеріїв оцінювання та вчасний аналіз типових помилок. Описано етапи формування внутрішнього самоконтролю, під час розвитку якого поступово змінюється педагогічний контролюючий вплив на суб'єктів навчальної діяльності. Звернено увагу на ефективність гнучких керівних дій викладача, що регулює методично виправдане співвідношення педагогічної оцінки й самооцінювання власної мовленнєвої діяльності іноземним студентом. Розроблено підсистему спеціальних завдань для формування механізмів самоконтролю, самокорегування й самооцінювання, а також охарактеризовано загальні вимоги до змісту таких завдань. Надано рекомендації стосовно профілактики помилок із урахуванням їх класифікації: порушення мовної системи; порушення мовної норми; порушення узусу. Визначено педагогічні стратегії щодо організації цілеспрямованого поступового переходу від зовнішніх контролюючих, корегуючих і оцінюючих навчальних дій викладача до формування в інофонів механізмів самоконтролю, самокорекції й самооцінювання. Доведено, що цілеспрямована педагогічна діяльність сприяє скороченню часу на подолання мовних та мовленнєвих труднощів, забезпечує відносно безпомилкову мовленнєву діяльність інокомунікантів та позитивно впливає на розвиток комунікативної компетенції. Підкреслено важливість чіткої організації навчального процесу, використання якісних навчальних матеріалів, раціонального співвідношення тестових і нетестових форм контролю, наявності у підручниках спеціальних завдань із ключами.
|
18. |
Фадєєва О. Інтегрований курс "Англійська мова для фізиків" як засіб реалізації STEM-навчання [Електронний ресурс] / О. Фадєєва // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 12. - С. 104-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2018_12_14
|
19. |
Фадєєва О. В. Проблеми відтворення ономастичних псевдореалій Дж. Р. Р. Толкіна в українському перекладі [Електронний ресурс] / О. В. Фадєєва, В. Ф. Петренко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 36(2). - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_36(2)__46
|
20. |
Фадєєва О. В. Проблема відтворення емфатичної функції під час перекладу англомовних текстів [Електронний ресурс] / О. В. Фадєєва, К. Р. Явтушенко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 39(3). - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2019_39(3)__21
|
| |